Selasa, 23 Mac 2021

RichWorks Nak Bantu Lebih Ramai Orang Yang Terkesan Pandemik Dalam Edisi Khas Nak Ubah Hidup 2021

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Kemunculan pandemik COVID-19 sedikit sebanyak telah menjadi risiko perniagaan yang tidak dijangka kepada ramai usahawan. Tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat (PKPB) bagi membendung penularan pandemik itu menyebabkan pemberhentian banyak sektor perniagaan.

Lanjutan itu, RichWorks International Sdn Bhd (RichWorks) ingin membantu orang ramai terutama Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) yang terkesan dengan pandemik untuk kembali bangkit dan menyaksikan perubahan yang lebih baik lagi.

Menurut Timbalan Naib Presiden Kanan RichWorks, Radz Mohd, sebagai sebuah syarikat latihan dan bimbingan terbesar di negara, pihaknya percaya sedikit sebanyak dapat menyumbang kepada negara dan rakyat berdasarkan pengalaman hampir 13 tahun dalam membantu bangsa usahawan membina bisnes yang berjaya.

Katanya lagi, lebih 1.1 juta orang telah dibantu RichWorks yang bukan saja menyaksikan perubahan dalam bisnes malah kehidupan juga lebih baik.

Sepanjang pandemik melanda negara, RichWorks telah membantu lebih 400,000 peserta melalui program-program virtual yang diadakan bagi memberikan sokongan dan bimbingan kepada orang ramai.

Menerusi Pengasas dan MenThor, Datuk Wira Dr Azizan Osman, RichWorks ingin membantu dan membimbing lebih ramai lagi terutama bangsa usahawan yang berdepan dengan cabaran dan kesusahan yang dihadapi ketika pandemik ini.

Oleh yang demikian, satu program Bina Bisnes Berjaya - Edisi Khas Nak Ubah Hidup akan diadakan pada 26 hingga 28 Mac secara PERCUMA yang mana ia telah bantu ubah malah menambah baik kehidupan orang ramai.

DAFTAR BINA BISNES BERJAYA - EDISI KHAS NAK UBAH HIDUP HARI INI SECARA PERCUMA!!!

"Program Nak Ubah Hidup ini datangnya daripada pengalaman Datuk Wira Dr Azizan Osman, bagaimana beliau dari keluarga biasa saja dapat bangkit dalam bisnes walaupun beberapa tahun alami kegagalan pelbagai bisnes dilakukan pada peringkat awal.

"Melalui perjalanan bisnesnya, ilmu dan bimbingan diberikan dalam melahirkan ramai usahawan jutawan dijadikan pembelajaran dengan langkah-langkah terbukti berjaya yang orang ramai boleh guna pakai bagi menyaksikan perubahan dalam hidup mereka nanti," jelasnya.

Justeru, program ini merupakan platform dan titik tolak untuk orang ramai mendapatkan kembali semangat dan ilmu penting untuk kembali memulakan langkah pertama serta terus keluar daripada situasi yang dihadapi sekarang.

Korang rasa nak ada kemahuan untuk hidup lebih baik?

Nak tingkatkan kewangan diri dan keluarga?

Suri rumah nak jana pendapatan bantu keluarga?

Inilah masanya untuk korang mengorak langkah kejayaan dengan menghadirkan diri ke program ini.

"Tiada sesiapa dapat memaksa untuk berubah jika diri kita sendiri tidak mahu mungkin disebabkan selesa dengan kehidupan sekarang dan tidak kesah dengan keadaan waktu ini," ujarnya.

Untuk maklumat lanjut mengenai Edisi Khas Nak Ubah Hidup 2021 boleh layari laman web www.BinaBisnesBerjaya.com

2 ulasan:

  1. betul, tiada siapa boleh paksa kita berubah melain kan diri sendiri yg nak berubah

    BalasPadam
  2. Lecturer ena dlu join die. Alhamdulillah skrg bisness berjaya siap ada billboard kt highway. Hijabs by hanami.

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com