Khamis, 7 Januari 2021

Nikmati Rawatan Spa dan Hidangan Gaya Terbaru Di Rahsia Spa & Cafe

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Nikmati Rawatan Spa dan Hidangan Gaya Terbaru Di Rahsia Spa & Cafe | Seronok kan bila dapat manjakan diri dekat spa. Biarpun hanya seketika tetapi dia punya rasa segar lepas diurut tu memang terbaik. Inilah detik yang harus LeYa rakamkan dan beritahu semua tentang sebuah lokasi spa terbaik yang punya dekorasi cukup bersih, cantik dan simple

Yeah! Setelah negara kita sudah mula kembali merentas negeri dan daerah serta banyak kedai atau pejabat mula beroperasi, LeYa pun ingin mengembalikan keanjalan wajah dan kesihatan diri di rawatan spa. Pelbagai rawatan boleh dilakukan di sini mengikut bajet dan keinginan anda. Jadi, jom ikuti cerita LeYa di bawah.

Nikmati Rawatan Spa dan Hidangan Gaya Terbaru Di Rahsia Spa & Cafe

Mula beroperasi pada awal bulan Disember 2020 dan bertempat di Bandar Enstek, Negeri Sembilan. Rahsia Spa & Cafe ini merupakan cawangan kedua kepada Qaseh Spa di Taman Tasik Jaya, Seremban. Berpengalaman dalam bidang rawatan spa sudah lebih 10 tahun membuatkan ia sebenarnya adalah pusat rawatan dan urutan terkemuka yang patut anda jejak.


Melangkah sahaja kaki masuk ke dalam spa ini, anda akan dipamerkan dengan warna hijau yang cukup mendamaikan. Ditambah lagi dendangan alunan lagu-lagu yang menenangkan jiwa seperti berada di Bali lagaknya. Cukup tenang dan nyaman ye!

Rahsia Spa ni adalah spa muslimah. Jadi, wanita-wanita di luar sana tidak perlu risau jika malu atau segan kerana anda akan lebih rasa selesa untuk buka aurat terutama yang bertudung seperti LeYa. Tapi... Bagi suami-suami yang menemani puan isteri jangan juga risau sebab anda boleh santai dan rehat di Rahsia Cafe bersebelahan saja. Memang best dan menepati kehendak pelanggan baik wanita mahupun lelaki.


Kali ini, LeYa memilih rawatan V-Shape Facial. Rawatan ini berfungsi untuk membuang lebihan lemak di pipi kiri dan kanan LeYa yang dah seronok membengkak dengan jayanya semasa PKP. Hahaha... Atas nasihat Mr. Otomen Taro yang menginginkan untuk LeYa menipiskannya, jadinya terus sahaja membuat rawatan V-Shape Facial di Rahsia Spa.

Pengalaman rawatan ini mengambil masa lebih kurang 1 jam juga. Bermula dengan urutan dermapen dan pembersihan muka membawa kepada peletakan Red Musk.

 

Perrgghhhh.... Segala kekotoran yang melekat di wajah keluar. Rasa kulit anjal dan bersih macam kulit bayi kaw. Kaw hado? Haha... Lelemak yang dinyah keluar dari pipi LeYa pun berlalu pergi dan terus memperlihatkan kegebuan wajah LeYa. Sangat best ye korang! V-Shape Facial ni memang betul-betul dapat menguruskan pipi kita yang terlebih lemak tu. Apa-apa pun LeYa rasakan Rahsia Spa ni memang terbaik.

 

Nikmati Rawatan Spa dan Hidangan Gaya Terbaru Di Rahsia Spa & Cafe

Selesai rawatan yang LeYa buat hari tu, LeYa singgah dan rasai pula keenakan hidangan makan di Rahsia Cafe. Berbeza dengan spa tadi, Rahsia Cafe berwarna biru seperti berada di laut sambil menikmati hidangan yang ada di situ. Pergghhh... Memang seriously rasa tenang dan mempesonakan!


Keenakan rasa kopi yang dibuat sendiri oleh Chef Cafe ni memang betul-betul kaw dan terbaik. Rasa tak cukup kalau order secawan je. Pasti nak lagi. Hee... Nak tahu apa menu best dan viral yang ramai nikmati. Jom!


Hidangan set Big Plate Western dan Ramen Spicy Cheese antara menu yang ramai dah mencubanya. Rasa dia memang setanding anda nikmati di restoran-restoran makanan barat yang terkemuka. Senang cerita, memang boleh pergi jauh la bila dah rasa hidangan dan minuman kopi yang ada di sini.  


Sarapan pagi yang ringkas dan mengenyangkan, LeYa try pekena Roti Sandwich Tuna + Kopi Hazelnut. Memang terangkat superb tak boleh nak kata dah. Korang kena cuba sekarang tauuu! 

 

Alasan LeYa untuk memilih buat rawatan dan nikmati hidangan di Rahsia Spa & Cafe ni rasanya memang korang sendiri dah tahu kan? Dengan kemudahan yang lengkap dan rasa hidangan yang lazat, malah staff yang mesra pelanggan serta cukup terlatih. Lagipula, dah siap cantik-cantik, boleh terus makan dekat sebelah. All-in-one la senang kata. Tak payah nak cari jauh-jauh dah. Dari segi harga pun memang berbaloi dengan servis yang disediakan.


So, jangan buang masa anda lagi! Lagi-lagi tinggal beberapa hari je nak puasa kan? Lepas tu raya. Korang taknak cantik-cantik ker? Jom lah sihat dan cantikkan diri di rawatan spa dan boleh juga jadikan Rahsia Cafe sebagai menu santai untuk berbuka puasa nanti. Yang penting cantik dapat, kenyang pun dapat. Auuummmm.... terbaeeekkkk (versi Boboi Boy)

Untuk keterangan lanjut, boleh layari maklumat tertera di bawah :

Facebook

Instagram

Alamat
No 70-1, Jalan Timur 6/2D Timur @ Enstek,
71750 Bandar Enstek, Negeri Sembilan.


Selamat Mencantikkan Diri dan Menikmati Hidangan Gaya Terbaru di Rahsia Spa & Cafe

8 ulasan:

  1. Wah nampak glowing muka leya lepas treatment tu. Pinkish2 natural gitu. Yg penting mesra muslimah, selesa dan ada cafe utk en suami menunggu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe... Ye encik suami dah tak bosan dah. Boleh kenyangkan perut kat sebelah.. Haha..

      Padam
  2. Memang menikmati sangat ni kalau dapat pergi.
    Harga berapa kalau rawatan macam tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. V-Shape tu dalam RM49. Memang berbaloi-baloi. Jom!

      Padam
  3. Bestnya belai wajah kalau dkt blhlah gi syok dpt buat treatment wajah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh je tu kak.. Akak kan suka jalan-jalan.. Hee..

      Padam
  4. menarik ni. lepas pkp nak pi la. boleh buat facial sekali. ramen tu macam sedap plak

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com