Jumaat, 20 Julai 2018

Jom Cuba Makan Di Kaffe Cafe Taman Tun Dr Ismail

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Melangkah masuk ke ruang Kaffe Cafe yang terletak di Taman Tun Dr Ismail, Kuala Lumpur ini memberikan satu ketenangan kepada pengunjung ketika menikmati hidangan makanan di sini. Kegemaran Asia dari pilihan makanan untuk semua pencinta makanan termasuk nasi lemak, beras Cina Yung Chow dan Tom Yam Goreng Ala Thai boleh didapati di sini. 


Kaffe Cafe dibahagikan kepada dua ruang di mana pengunjung yang merokok boleh memilih untuk ruang terbuka di luar atau ruang berhawa dingin kepada yang ingin bersantai di dalamnya. Konsep restoran yang santai dan tenang menambah lagi selera pengunjung untuk menikmati dengan penuh selera setiap makanan yang disediakan.

Bila sebut tentang kafe, pastilah hidangan yang dibualkan adalah kek, sandwic dan pastri yang bagi LeYa hidangan santai dan ringan-ringan. Persembahan yang menarik ditonjolkan pada setiap hidangan yang hadir ke meja tetamu menambahkan lagi mood untuk terus menikmatinya tanpa menoleh ke kiri dan kanan.



Menariknya lagi, harga yang ditawarkan sangat-sangat berbaloi dengan persembahan dan hidangan yang disediakan. Rasanya juga sangat lazat. Ramai juga mengesyorkan untuk korang semua mencuba minuman kopinya kerana ia terdapat satu kelainan rasa dalam penghasilan kopi yang disediakan. Bagi pencinta kopi, inilah kafe yang harus korang kunjungi.


Kemudian, apa kata korang puaskan perut korang yang kekosongan itu dengan masakan Barat yang enak seperti burger, ikan dan kentang goreng, pasta dan banyak lagi bersama pasangan, keluarga mahupun rakan-rakan. Ia dihidangkan dengan baik sekali dan setiap rasa makanan yang dihidang juga sangat sedap. Sudah tentu ia menjadi kafe yang akan dikunjungi nanti.





Bersempena Fave's Birthday Party, korang boleh nikmati hidangan makanan di Kaffe Cafe ini dengan diskaun sehingga 47% melalui pembelian di Aplikasi FavePay. Jadi, apa tunggu lagi, cepat dapatkan tawaran promosi ini sekarang.

Untuk maklumat lanjut, boleh layari seperti yang tertera di bawah:-

Alamat | 23, Lorong Rahim Kajai 13, Taman Tun Dr Ismail, 60000 Kuala Lumpur

Telefon | +603 - 7722 2237

Website http://www.kaffecafe.com.my/

Facebook https://www.facebook.com/kaffecafettdi

 https://myfave.com/kuala-lumpur/partners/kaffe-cafe
Klik banner untuk terus menempah di Kaffe Cafe

12 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com