Monday, 20 February 2017

EZICLEAN LAUNDRY: Mudahkan Gaya Hidup Anda Di Rumah

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

 Serbuk Pencuci Pekat Eziclean

Pencuci magik terkini, pengeluaran dari Syarikat Sahajidah Hai-O Marketing menampilkan satu serbuk pencuci pekat Eziclean Laundry yang dapat membantu kaum ibu-ibu yang sentiasa sibuk bekerja mudah untuk mencuci pakaian. Bukat setakat cuci pakaian sahaja, malah membantu ibu-ibu memudahkan kerja-kerja rumah dengan lebih jimat masa dan tenaga.

Eziclean Laundry memang cukup disegani sebagai antara jenama pencuci pakaian yang cukup ekslusif dan dipercayai. Jadi, bila stok eziclean sampai bertimbun-timbun di hadapan pintu rumah, LeYa sangat teruja untuk memberitahu orang ramai akan keberkesanannya.

Eziclean Laundry memang sentiasa optimis dalam memahami kehendak dan keperluan wanita bekerjaya seperti LeYa yang mahukan sesuatu yang bersih dan cepat diuruskan dek kerana tugas yang banyak perlu dilakukan.Wangian EZICLEAN LAUNDRY bukan setakat menyerlahkan bau pakaian, malah dapat menyerikan pakaian lama kelihatan seperti baru. Kawan-kawan akan terpesona dan memikirkan yang kita sentiasa memakai pakaian baru setiap hari.


Dengan rumusan DwiEnzim, ia amat berkesan untuk menyingkirkan kotoran yang mengandungi protein dan kanji seperti telur, kuah, darah, coklat dan sebagainya. Selain itu, ia difromulakan sebagai anti-bakteria untuk mencegah bau busuk dan menyahkuman serta menjadikan kain dan pakaian berbau segar dan bersih. Pengalaman LeYa, pernah rendam berhari pun air rendaman tidak berbau busuk dan hapak.

Formula anti karat: Bantu melindungi mesin basuh dan pakaian. Guna Eziclean, karat di mesin basuh juga boleh tertanggal!

Rumusan kurang buih: Memudahkan pembasuhan dan menjimatkan masa dan air. Jadi, mana-mana yang buat rendaman tu, tak perlu risau untuk jenuh nak membilas lama-lama untuk hilangkan buih. Hanya bilas sedikit sahaja, dah bersih. Jimat air dan tenaga anda!

Rumusan tanpa klorin: Sangat sesuai untuk fabrik tiruan dan bahan celupan (tidak disyorkan untuk kain sutera). 

EziClean memutihkan pakaian tanpa menipiskan pakaian
 
LeYa tahu pasti di kalangan ibu-ibu pening memikirkan cara atau kaedah untuk memutihkan baju dan kasut sekolah anak-anak? Pasti terasa penat kan bila nak kena sental setiap kotoran yang melekat di pakaian atau kasu sekolah anak? Jangan Risau! Gunakan sahaja serbuk pencuci eziclean. Hasilnya putih bersih, dan tidak menipiskan pakaian anak-anak anda.


 

 

Sabun EziClean Laundry juga mampu menghilangkan kesan kotoran lain yang anda di rumah anda



 

Tentu sahaja Eziclean Laundry sangat sesuai untuk kaum ibu mempercepatkan kerja-kerja rumah dan boleh berehat.

Jom kita tampil bergaya dengan serbuk pencuci Eziclean yang mampu membersihkan pakaian kelihatan bersih dan baru...

Terima kasih EZICLEAN LAUNDRY dan SHOM memberikan kemudahan LeYa membersihkan pakaian dengan cepat dan bersih serta memberi LeYa pendapatan tambahan dari produk-produk hotnya.
 
CARA PENGGUNAAN:
 
Mesin basuh:
  • Kuantiti cucian sederhana  = 1 sudu (20g)
  • Kuantiti cucian penuh        = 1 1/2 sudu (30g)
 
Cucian tangan:
  • Kuantiti cucian sedikit       = 2/3 sudu (15g)
  • Kuantiti cucian sederhana = 1 sudu (20g)
 
Harga Sabun EziClean ialah RM 23 untuk 1 pek (1 kg sabun). Tahan sehingga 50 kali cucian. Ibu-ibu yang nak borong lebih dan berkongsi dengan jiran sebelah rumah? Hubungi LeYa untuk dapatkan harga yang Lebih Jimat dan berbaloi!
 
Illya LeYa
017-6321680
Reaksi kOrang:

8 comments:

  1. Alhamdullilah,suka sgt dengan set cucian Ezi clean dari SHOM.Berbaloi sgt membeli.Tak perlu dh nk sental separuh nyawa semata2 nak hilangkn kesan degil.rendam semlman pastu sental2 mnja je..kotoran degil hilang.

    ReplyDelete
  2. wahhh blh pakai cuci priuk.. tbaik la

    ReplyDelete
  3. wow bukan je fabrik, periuk pun boleh. terbaik

    ReplyDelete
  4. Kena beli ni.. mudah nak buat kerja2 di rumah. Terima kasih atas perkongsian :)

    ReplyDelete
  5. wahhhh, ni dua dalam satu ni. basuh baju boleh. buat sental periuk pun boleh hehe.

    ReplyDelete
  6. Terima kasih semua kerana sudi luangkan masa di blog LeYa... Yg mana nak order, meh terus whatsapp leya ye...

    ReplyDelete
  7. Yang ni serbuk ker... wangi tak saya tak pernah cuba yang serbuk ni...

    ReplyDelete