Khamis, 25 Jun 2015

Dunia Bayi dan Kanak-Kanak

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah dah 7 hari kita berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini. Seperti yang kita maklum, pabila masuknya bulan ramadhan, sudah pasti ramai peniaga-peniaga online mahupun offline bersusah payah memberikan promosi produk mereka tidak kiralah kuih raya, baju dan juga kasut. Ada sahaja peniaga akan menarik minat pelanggan untuk membeli barangan mereka. Dinasihatkan juga, sebagai pembeli atau pengguna, bukan semua benda adalah keperluan yang kita harus beli. Cukup memadai apa yang kita dah senaraikan untuk bajet Raya kali ini. Jangan ikut nafsu. Kelak kita yang merana nanti.


Kini LeYa bersama dua biras berjaya membuka sebuah butik online menjual barangan bayi murah. LeSaZa Botique & Cafe bersama 3 orang peniaga online, LeYa, Nisa dan juga Liza bersepakat untuk menjual barangan bayi dan lain-lain secara online bagi menambah pendapatan keluarga masing-masing.

bertepatan dengan Raya yang akan menjelma tidak lama lagi, LeSaZa Boutique mempamerkan pelbagai pakaian dan aksesori bayi serta kanak-kanak untuk dipakai pada Hari raya dengan koleksi baju baru yang cantik dan berseri. 

Dapatkan sekarang di LeSaZa Botique & Cafe.

 


 

 

 
 
 
 






Untuk tempahan boleh hubungi:

LeYa 017-6321680 | Nisa 012-6213711 | Liza 012-7561762

2 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com