Rabu, 24 Jun 2015

Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK 2015

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

Sebenarnya cerita ini dah lama pun berlalu. Namun, atas kesibukan LeYa dalam melaksanakan tugas harian sehingga tidak sempat untuk menjenguk laman blog LeYa ini. Sana sini didiami sawang degil yang sukar untuk dibersihkan. hehe... Alhamdulillah, pada malam Ramadhan yang ketujuh ini sempat jua LeYa membuka lembaran blog post untuk menceritakan sedikit kisah yang berlaku pada dua minggu yang lalu. 


Majlis Penyampaian Hadiah Peraduan Bonanza OK! 2015 yang diadakan di Hotel Seri Malaysia, Ayer Keroh pada 13 Jun yang lalu memberi ruang kepada LeYa untuk berkarya dan membuat review produk barangan Orang Kampung di blog ini. Orang Kampung yang terkenal dengan teh herba nya kini telah bertahan sejak tahun 1980-an lagi. Sangat hebat kan. Tanpa kita sedar, produk-produk orang kampung kini menjadi rebutan hampir seluruh Malaysia.

Antara produk Orang Kampung yang berada di pasaran

Pemenang Oppo Smartphone

Pemenang-pemenang bertuah yang memenangi hadiah lumayan

Pemenang Motosikal Modenas Kriss MR1 Warna Biru

Pemenang bersama keluarga tersayang

Sedikit tentang pemenang Modenas warna biru ini. Nama beliau ialah Rudy Fasla. Beliau berumur 32 tahun dan berasal dari Johor dan menetap di Putrajaya. Sejak tahun 2010 lagi, beliau sudah menggunakan produk OK ini dengan mengamalkan minuman sihat LongJack OK. Lama-kelamaan beliau semakin rasa sihat dan bergiat aktif dan terus mengamalkan pula pengambilan "makjun" sebagai persediaan diri menghadapi alam perkahwinan. Bak kata orang, "nak kahwin... kena jaga badan". Dan kini, pada tanggal 13 Jun 2015, Rudy Fasla berjaya memenangi hadiah Peraduan Bonanza OK dengan membawa pulang sebuah motosikal Modenas Biru. Tahniah diucapkan kepada beliau.

Pemenang TV Samsung LED 32"

Pemenang Motosikal Modenas Kriss MR1 Warna Kuning

Tahniah kepada para pemenang Peraduan Bonanza OK 2015 Fasa pertama. Belilah barangan buatan Malaysia dan sokong produk tempatan. Tahniah diucapkan sekali lagi kerana memenangi hadiah lumayan dari pihak Orang Kampung Corporation.

2 ulasan:

  1. and thanks to OK! menemukan kita... ehehe

    BalasPadam
  2. Salam...tahniah kpd yang menang..nak tanya untuk fasa ke-2 da kuar ke nama pemenang?

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com