Isnin, 16 September 2013

Pentingnya Menulis Entri...



Alhamdulillah...LeYa masih mampu untuk kemaskini blog kesayangan milik LeYa ini. Sudah 2 minggu LeYa menyepikan diri dari dunia blog. Ini kerana bukan LeYa bosan atau malas untuk kemaskini entri terbaru tetapi dalam masa 2 minggu itu LeYa tidak sempat untuk menulis entri kerana:

  1. Minggu Pertama - LeYa mengikuti Mr. F dan keluarganya ke Singapura menghadiri satu Majlis Perkahwinan sepupunya di sana. Sempat juga LeYa berjalan menikmati keindahan di negara orang.
  2. Minggu Kedua - LeYa menuruti keluarga ke Terengganu menghadiri Majlis Perkahwinan Sarah&Anas di sana.
Kelewatan LeYa untuk membuat entri selama dua minggu terjawab juga dengan kehadiran entri pendek dan ringkas ini..

(Gambar2 akan diupload pada entri berikutnya..)

Entri ini tiada kaitan langsung dengan tajuk yang diberikan... Penulis blog hanya ingin memberitahu kelewatan beliau kerana tidak mengemaskini blog dengan entri terbaru selama 2 minggu lamanya. Jadi, Penulis LeYa's Blog mengambil kesempatan untuk memohon maaf di atas kesilapan yang tidak disengajakan. Juga memohon maaf sekiranya selama menulis kisah-kisah di blog ini ada yang mengguris hati dan perasaan. Ingatlah bahawa setiap manusia tidak sempurna dalam melakukan aktiviti hariannya.

1 ulasan:

  1. wowww bestnya p singapore..inshaa'Allah 1hr nnti =) tahniah bt pgntin baru..

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com