Thursday, 26 September 2013

Apabila Sudah Lama Tidak Menulis Menggunakan Pen

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Masih juga tidak berputus asa untuk memohon jawatan kosong di sektor awam mahupun swasta. Pagi ini LeYa baru menyiapkan kesemua borang-borang jawatan kosong UiTM di tiga buah negeri untuk di post ke pejabat pentadbiran masing-masing... 

Fuuuhhhhh....lenguh tangan tak payah nak cakap la... Tapi ada satu borang tu.. LeYa taip jer pada laptop kesayangan ni... Lebih kemas dan teratur bila pandang kan... Hehe... Yang lain2 hanya menulis menggunakan tangan yang diberi Allah S.W.T.. 

Lama juga LeYa tidak menulis dengan pen ni... Buruk tulisan...hehehehe.... Almaklumlah sekarang dunia IT... canggih kata kau... Teknologi di hujung jari... Sampai menulis guna tangan pun dah jarang sekali... Aduyai....parah ni bila akan datang nanti... Kene dibendung agar suatu hari tiada la yang buta tulis... Hehehe...

Ok lah... LeYa berdoa moga kali ini ada lah sinar baru untuk LeYa menempuh kerjaya di dunia luar. Pada rakan-rakan LeYa, doakan kejayaan LeYa ya... 

Jawatan Kosong UiTM
Borang JawatanKosongUiTM 3Buah Negeri...
Reaksi kOrang:

2 comments: