Isnin, 7 November 2022

Presiden MIC Kembalikan Kegemilangan Penduduk Sungai Siput

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Hari semakin hari, kehangatan PRU15 semakin terasa. Pencalonan nama sudahpun diumumkan. Kini hanya tinggal hari pengundian untuk menentukan parti mana yang akan mentadbir negara.

Justeru, MIC yakin kali ini akan rampas kembali detik kegemilangan di Sungai Siput menerusi Tan Sri Dato' Sri Vigneswaran, Presiden MIC dan juga merupakan Speaker Dewan Negara yang akan bertanding di sana.

Seperti yang kita maklum, tradisinya Sungai Siput ditanding Presiden MIC dari zaman mendiang Tun V.T Sambathan seterusnya Tun S. Samy Vellu.

Tiga penggal juga kerusi Parlimen Sungai Siput tidak didiami dari MIC. Namun, untuk kali ini, penduduk Sungai Siput gembira apabila mendengar khabar berita yang Tan Sri Dato' Sri Vigneswaran akan bertanding melawan enam calon lawannya.

Ironinya, kita sendiri dapat lihat bagaimana semangat kerjasama dan saling membantu yang ditunjukkan Tan Sri terhadap penduduk Sungai Siput. 

Hari ini, pemimpin yang berjiwa rakyat dan sentiasa turun padang beginilah yang patut kita pandang dan sokong untuk kesejahteraan kita.

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com