Sabtu, 27 Jun 2020

Hanya Shopping Dah Boleh Menang Emas Percuma

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Korang minat tak shopping? Rata-rata pasti semuanya suka kan. Ada yang kata dengan shopping ni lah buat hati happy dan tenang. Sebab masa membeli tu, tengok-tengok barang baru dan cantik-cantik, makanan sedap terus rasa teruja sangat nak memilikinya.

Korang nak tak kalau LeYa ajak korang bershopping dan menang hadiah EMAS PERCUMA. Ha! Emas percuma? Ya betul! Kalau nak tahu, jom teruskan bacaan.


Shopping Barang Dah Boleh Menang EMAS PERCUMA

Korang pernah dengar tentang CMASA.my? Ermmm... mesti ramai kata belum pernah dengar kan. Tapi, kalau LeYa sebut YaPEIM, rasanya semua dah tahu kan. YaPEIM adalah singkatan daripada Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia. Ia merupakan sebuah yayasan yang ditubuhkan oleh Kerajaan Persekutuan untuk tujuan menerajui pembangunan sosioekonomi secara inklusif dan berkesan bagi kesejahteraan ummah. 

Jadi, apa kaitan CMASA.my dengan YaPEIM? Jom LeYa terangkan serba sedikit pula tentang CMASA.my. CMASA.my adalah satu inisiatif pasaran atas talian (online) di bawah program baharu YaPEIM bagi menyediakan kemudahan pasaran atas talian kepada pihak-pihak yang berminat terutamanya ahli Kelab Maya Sahabat Ar-Rahnu YaPEIM (CMASA). CMASA diperkenalkan sebagai usaha mewujudkan komuniti Ar-Rahnu yang benar-benar memanfaatkan Ar-Rahnu YaPEIM sebagai saluran mendapat modal bagi menjayakan perniagaan secara kecil-kecilan dan seterusnya berusaha memajukan diri dan keluarga.


Tujuannya adalah memberi dan membuka peluang perniagaan secara atas talian kepada pelbagai pihak yang berminat dan usahawan-usahawan CMASA dengan menyediakan asas jaringan dan rantaian bekalan dalam memasarkan produk dan perkhidmatan mereka. Selain itu, ia juga menyediakan platform kepada masyarakat untuk mendapatkan produk dan perkhidmatan yang diyakini serta berkualiti.

Terdapat pelbagai produk korang boleh dapati di CMASA.my seperti makanan, fesyen, barangan bayi dan kanak-kanak, produk kecantikan dan kesihatan, peralatan rumah, peralatan haji & umrah dan banyak lagi.


Yang menariknya lagi, CMASA.my tengah mencari 6 pemenang bertuah untuk memenangi hadiah GOLD BAR PERCUMA. Korang yang jenis suka membeli-belah ni, bolehlah join contest Share dan Menang Gold Bar Percuma tu. Best ke Best! Kalau nak tahu syaratnya, boleh ikuti langkah-langkah mudah berikut: 

LANGKAH 1 :
Beli minimum 1 produk dari website e-commerce di https://cmasa.my/. Tak kisah produk apa sekalipun yang korang beli, korang layak untuk memenangi hadiah EMAS PERCUMA ini. 

LANGKAH 2 :
Jangan lupa untuk simpan resit pembelian online korang daripada website e-commerce CMASA.my tersebut, dan SILA PRIVATE MESSAGE di FB Page rasmi CMASA serta upload dan kemukakan resit pembelian korang sebagai pengesahan.

LANGKAH 3 
Selepas korang dah settle dua langkah di atas, korang kenalah buat satu posting secara public di Facebook profile korang dengan ayat yang bermula 

"SAYA SUKA CMASA.MY KERANA............" 

(sila lengkapkan ayat di atas mengikut pengalaman dan kreativiti anda sendiri) beserta dengan gambar anda secara kreatif di posting anda. Sila sertakan bersama #cmasa bersama dalam posting anda untuk memudahkan kami menemui posting anda secara public.

 

BAGAIMANA CMASA.my MEMILIH PEMENANG?

CMASA.my akan memilih 6 orang yang mempunyai Like, Comment & Share paling tinggi dalam posting untuk dihadiahkan EMAS PERCUMA terus kepada korang!!

Selain daripada itu, jika korang tidak tersenarai di dalam 6 tertinggi ini, jangan bimbang kerana mereka ada juga menyediakan 10 hadiah saguhati untuk korang!  Jumlah hadiah yang akan diberikan terus kepada korang semua adalah sebanyak 16 hadiah! 

Jadi, LeYa yakin korang yang sedang membaca posting ini adalah orang yang dicari untuk memenangi hadiah emas tersebut.

Tarikh tutup pencarian EMAS PERCUMA adalah sehingga 30 JUN 2020. Sekiranya terdapat sebarang soalan atau kemusykilan, boleh komen di ruang komen bawah ataupun mesej terus ke FB Page CMASA.

Bestnya, semua produk-produk HALAL ada dijual di sini. So, apa tunggu lagi? Cepat pergi beli dan menangi hadiah menarik tu. Jangan tunggu lama-lama ye...Siapa cepat dia dapat.


Facebook CMASA

Website CMASA

2 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com