Jumaat, 27 Disember 2019

Tampil Bergaya Dengan Kurung Moden Felycia Exclusive Di Tahun Baru 2020

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Tampil Bergaya Dengan Kurung Moden Felycia Exclusive - Okay guys! Lama LeYa tak kongsi dengan korang penampilan dengan kurung moden yang semakin berleluasa ni kan. LeYa sendiri tak terikut trend personaliti dan penampilan yang mewarnai dunia fesyen hari ini.


Tampil Bergaya Dengan Kurung Moden Felycia Exclusive

Tahun Baru 2020 bakal menjelang tiba tidak lama lagi. Wanita bekerjaya pastinya memerlukan baju kurung yang tidak perlu gosok (ironless) untuk memudahkan waktu pagi mereka tanpa perlu kelam-kabut menyiapkan kerja-kerja rumah sebelum ke tempat kerja.

Sebagai wanita bekerjaya, penampilan dan kecantikan sangat dititikberatkan untuk lebih berkeyakinan dan tampil elegan di hadapan orang ramai.

Menggunakan namanya sebagai Kurung Moden Felycia Exclusive, koleksi baju kurung ini sentiasa mendapat perhatian golongan wanita yang mahu tampil cantik dan bergaya kerana tidak perlu gosok, tidak berkedut, kain sejuk bila dipakai, jenis kain Sutera Dobby dan Nursing Friendly yang memudahkan untuk mengambil wudhuk bagi wanita muslimah.


Terdapat lima pilihan warna yang gorgeous buat golongan wanita untuk memilikinya. Selain itu, rekaan kurung moden ini bermotifkan Songket Tenun Exclusive dan Cutting kain berbentuk kain Duyung yang tidak ketat dan sangat selesa dipakai. Mempunyai saiz dari S sehingga XXL, Kurung Moden Felycia Exclusive mendapat tempat di hati peminatnya. Paling tak sangka sekali, warna baju tidak akan luntur apabila dibasuh.

Maka, tidak hairanlah golongan wanita bekerjaya sering mendapatkannya dan sanggup mengumpul duit untuk membeli Kurung Moden Felycia Exclusive ini.


Korang boleh memilih dari jenis warna kesukaan korang. Yang menariknya korang akan menerima FREE BROOCH EXCLUSIVE HF bernilai RM49 dengan pembelian dua pasang ke atas Kurung Moden Felycia Exclusive. Malah, koleksi ini eksklusif dijual di LF Outlets dan tidak terdapat di mana-mana kedai atau butik.

Tawaran Brooch ini terhad kepada yang terawal sahaja. Jadi, jangan tunggu lama sebab dikhuatiri akan kehabisan stok nanti. Apatah lagi nak menjelang Tahun Baru 2020 ni, pasti ramai yang nak pakai baju baru yang cantik-cantik kan.

Jom tengok koleksi yang ada. Gayakan penampilan ke tempat kerja korang dengan Kurung Moden Felycia Exclusive berharga RM110 untuk Semenanjung Malaysia dan RM115 untuk Sabah/Sarawak.

Maklumat lanjut mengenai pesanan atau tempahan Kurung Moden Felycia Exclusive, boleh buat melalui

WhatsApp
+6 017 632 1680

Instagram

14 ulasan:

  1. Cantiknya baju kurung moden tu sesuai kalau Rabia pakai kan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sangat sesuai. Lagi-lagi Rabia suka pakai baju kurung kan. Maklumlah wanita Melayu terakhir Rabia ni kan.. Rajin dan kerap juga pakai baju kurung

      Padam
  2. waalaikumussalam. menarik sangat ^_^

    BalasPadam
  3. Cantik warna dia..nanti nak raya boleh la skodeng..akak dah malas nak tempah dah sekarang ni, beli siap je senang

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan... Mudah dan cepat. Lagi pun sekarang baju ready mate pun dah banyak cantik dan selesa

      Padam
  4. Baju kurung yang je isnironless memang jadi pilihan nak pakai pergi kerja. Design pun cantik2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul3x.. Senang.. Lagi-lagi pagi duk sibuk melayan kerenah anak..

      Padam
  5. cantik cutting dia tu...boleh start kumpul baju raya dah ni

    BalasPadam
  6. nak belikan utk anak2 n isteri sempena hari raya nanti..

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com