Rabu, 5 Ogos 2015

ONEXOX Prabayar Terkini

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

PERHATIAN!!!


ADAKAH ANDA TERPAKSA TOPUP PREPAID TIAP-TIAP BULAN SEMATA-MATA UNTUK AKTIFKAN LINE???

Kini tidak perlu lagi... Dalam tempoh 2 tahun dan 4 bulan, anda tidak perlu risau tentang kredit expired. 

ONEXOX

Cukup sahaja sebulan, kita kena topup lagi. Sudah semestinya letih kan. Tengok baki kredit masih banyak lagi. Namun, tarikh kredit dah nak expired. Nak aktifkan line kena juga la pergi topup. 

Kini, dengan OneXox anda tidak perlu lagi bazirkan wang ringgit untuk topup tiap-tiap bulan. Dengan hanya topup sekali dan guna sampai habis barulah di tambah nilai semula jumlah kredit tersebut. Berbaloi dan jimat kan...

ONEXOX

ONEXOX


Apa itu ONEXOX?

ONEXOX adalah jenama kepada salah satu produk perkhidmatan mudah alih prabayar yang disediakan oleh XOX Berhad dan diedarkan secara ekslusif oleh One XOX Sdn. Bhd. 

ONEXOXONEXOX


Kadar Internet OneXox adalah sangat murah dan kompetitif berbanding yang lain. Yang PALING PENTING, OneXox tidak sama sekali mengenakan cas PAY PER USE kepada pengguna. Tiada kehilangan kredit semasa atau sedang melayari Internet.

ONEXOX

ONEXOX

OneXox memperkenalkan 2 akaun flexi pada pengguna iaitu DA dan MA.

Akaun DA (Dedikasi): Panggilan & SMS dengan kadar Rendah.
Akaun MA (Master): Langganan data internet, pindahan kredit dan juga boleh digunakan call/sms tetapi pada kadar biasa.

Setiap kali panggilan/sms dibuat, akan ditolak dahulu baki dalam DA (kadar rendah). Dan jika baki DA sudah habis, baki akan ditolak dari MA padar kadar biasa.

ONEXOX

Kenapa OneXox Perlu DA & MA?

Kerana ONEXOX ingin mengOPTIMUMkan penjimatan mengikut keperluan pengguna. Bagi yang ingin menggunakan dengan kadar rendah, anda hanya perlu kadar DA yang murah. Dan jika ingin DATA Internet, hanya perlu tambah nilai untuk penggunaan DATA sahaja. Apabila inginkan kedua-duanya, anda hanya perlu tukar plan dari DA kepada MA.

BOLEH
KEKALKAN NOMBOR

Berminatlah dengan ONEXOX tapi tak suka nak pakai nombor baru...Tak perlu risau, kekalkan nombor anda dan anda secara automatik mendapat tempoh Sah Kredit selama 28 Bulan (2 Tahun 4 Bulan).

ONEXOX juga kini membantu kita menjadi Sub Dealer kepada rakan-rakan kita untuk turut sama berjimat dengan penggunaan telefon. Di bawah ini disertakan cara dan bagaimana untuk menjadi Sub Dealer dan faedah yang diperolehi menjadi Dealer OneXox. 

ONEXOX

ONEXOX

ONEXOX

SEBARANG PERTANYAAN LANJUT MENGENAI ONEXOX, BOLEHLAH HUBUNGI:-

016-3963740 (FIKRY)

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com