Rabu, 10 Jun 2015

Sentuhan Rasa Chubbies Cafe

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Bekerja di Cyberjaya bukan menjadi batu penghalang untuk terus mencari tempat makan yang sedap. Kalau nak tahu banyak rupanya tempat makan yang sedap-sedap di sini. Berbaloi dengan harga yang kita bayar, servis yang disediakan buatkan LeYa berpuas hati. Keadaan premis restoran yang selesa dan bersih memberikan ruang panaroma yang indah untuk pengunjung menikmati makanan dengan selesanya.

Chubbies Cafe

Mengikuti rakan-rakan yang telah lama di situ, LeYa berkunjung ke sebuah restoran. Chubbies Cafe, nama restoran yang terletak di Shaftsbury Square berdekatan dengan bangunan SME di Cyberjaya. Kelihatan ramai pengunjung sedang menikmati juadah makanan yang dipesan mereka.

Dibawakan khas dari Chubbies Cafe... Marvelous! Sangat-sangat Awesome kan... Sekali suapan makanan ini di mulut pasti teruja ingin menikmatinya lagi..

Chubbies Cafe

Mana tidaknya, jus mangga yang tinggi lampai itu diperah jusnya dengan sempurna. 100% menggunakan jus buah yang asli. Fish & Chips yang dimasak menggunakan bahan-bahan yang bermutu tinggi. Menambahkan lagi aroma yang menyelerakan. 

Chubbies Cafe

Sementara itu lagi, aroma bau Caramel Latte yang pekat mencuit bau sesiapa sahaja yang order. Buih yang bercorak pada cawan kelihatan menarik untuk dicuba menikmati hidangan minuman ini. 

Chubbies Cafe, Cyberjaya

Persiaran Multimedia, 63000 Cyberjaya, Selangor.
Mon - Sun: 10.00 am - 10.00 pm




3 ulasan:

  1. Adoi jus mangga tu....kepingin nak merasa..kemain lagi tinggi..
    Ahhh....jauh juga cik akak nak merasa jus mangga nie..kiki...giler tinggi gelasnya....eh..eh...gelas tu boleh bawak balik tak....cantik..haha

    BalasPadam
  2. Nao Mei Rajin2 la dtg semenanjung.. nanti dtg sini blh contact leya.

    BalasPadam
  3. amboi tinggi lampai betul jus mango tuh...nampak sedap sangat2...terliur kita :D

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com