Saturday, 15 February 2014

Jom Jumpa Blogger LeYa di KL

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....
Hai all... Fuuuhhhh....fuuuhhhh... banyaknye sawang2 dan habuk kat blog ni... Lama betul LeYa tak tengok dan jenguk2 sini... Blogwalking ke blog rakan2??? Ha! jika berkesempatan je LeYa akan baca blog korang... hehehe...Pada blog2 yang LeYa tak sempat datang, LeYa minta maaf lah ye..

Sekejap je masa berlalu kan... Pejam celik pejam celik dah pertengahan bulan Februari 2014 dah...

Banyak juga blog2 yang LeYa perhatikan dah berwajah baru. Rajin betul la korang ni kan... Alhamdulillah rezeki LeYa sekarang ni bertambah walaupun tidak seberapa. Cukup untuk keperluan hidup seharian.

Hari ni, LeYa sedang menyiapkan satu projek Website yang diminta pelanggan.

myProperty Agent
Antaramuka yang LeYa telah bangunkan...
Pada blogger2 yang LeYa sayangi, nak jumpa LeYa boleh dah sekarang ni...Sebab LeYa dah berdekatan dengan KL/Putrajaya. hehehehe....

Reaksi kOrang:

2 comments: