Jumaat, 15 Julai 2022

Cantik dan Berpatutan! Inilah Makeup Artis Untuk Solekan Majlis Anda

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Nak nikah, bersanding atau bertunang, pasti perempuanlah yang paling sibuk. Mana taknya, dari pelamin sehinggalah bab solekan. Confirm ada saja yang tidak kena nanti. Bagi bakal pengantin lelaki, bersabarlah ye melayan kerenah si bakal isteri. Hehe... Yang penting, LeYa nak cakap adalah keberkatan majlis itu nanti. Jangan sampai membazir tau!

Percayalah, walau seringkas mana majlis yang direncanakan, pasti kita ingin tampil cantik dan berseri. Jadi, LeYa nak kongsi dengan bakal-bakal pengantin semua, yang korang wajib lakukan ketika majlis adalah seri wajah pengantin. Sayanglah kan... baju dah glamour dan cantik, pelamin gah tapi muka kusam. Lagi-lagi bila tersilap ambil mak andam. Serious sayang gila kan! 

Dengan hati yang tulus dan ikhlas, LeYa share kan dengan korang pakar solekan yang sedang meningkat naik yang korang boleh tempah untuk wedding day atau apa-apa majlis yang korang inginkan. LeYa suka tengok hasil solekannya, tidak keterlaluan and of course harganya sangat berbaloi-baloi.



Wow! Tengok tuan empunya badan pun dah tahu kan. Confirm solekan dari beliau pun gorgeous macam beliau. Jom tengok!


Meletop kan? Pasti korang dah mula tak keruan, rambang mata nak makeup artis yang mana. Hehehe... Apa tunggu lagi? Jika korang berkenan dan dah suka dengan MUA yang ni, korang bolehlah booking sebelum beliau fully-booked and jangan malu-malu nak bertanya sekiranya ada pertanyaan. 

Good Luck untuk semua!

Lokasi

Selangor & Kuala Lumpur sahaja

Instagram
@nadhirahrizal

No Telefon
017-417 0757

6 ulasan:

  1. wahh mmg cantik berseri meletop2 ghituuu.. 👍👍

    BalasPadam
  2. Cantik hasil makeupnya. Nampak natural gitu.

    BalasPadam
  3. Boleh upah jurusolek ini jika saya nak kahwin lagi...

    BalasPadam
  4. Orang perempuan suka lah main solek2 ni hehehe tak apa cantuk untuk suami jugakan...

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com