Saturday, 23 May 2009

Cinta lagi...

CINTA
Kadang-Kadang Aku Merasa Ianya Indah Atau Sebaliknya.. Mengapa Aku Mendapat Perasaan Ini.. Perasaan Cemburu Yang Menggunung Terhadap Orang Lain.. Membuatkan Aku Marah.. Di Saat Itu, Aku Rasa Amat Memerlukan Kasih Sayang Yang Abadi.. Yang Bisa Memberikan Cinta Kepadaku.. Yang Mampu Menerimaku, Apa Adanya.. Bukan Cinta Diatas Dasar Rupa Ataupun Harta, Kerna Aku Tidak Mempunyai Kedua-Duanya..


CINTA
Kau Tersangat Mulia.. Perasaan Yang Lahir Dari Hati Kecilku Ini, Membuatkan Aku Meronta Mencari Teman.. Yakni Teman Yang Mampu Menyukai Aku.. Yang Mampu Mengasihiku.. Tapi, Di Saat Cinta Itu Tiba, Walaupun Itu Yang Kuharapkan Dan Ku Tunggu Selama Ini.. Aku Tak Mampu.. Tak Mampu Menerimanya.. Tak Mampu Mengamatinya.. Kerana Dia Bukanlah Pencinta Yang Setia.. Dia Rosakkan Hubungan Itu.. Memusnahkan Harapan Ku.. Untuk Itu, Aku Sengsara.. Sendirian Seperti Kini..


CINTA
Saat Kau Hadir Semula.. Aku Harapkan Itu Bukanlah Yang Palsu.. Biarlah Lama Kau Kan Tiba.. Namun Ku Cuma Harapkan Sesuatu.. Datanglah Cinta Sejati.. Biar Lama Ku Tunggu, Asalkan Ianya Akan Abadi Untuk Selama-Lamanya.. Oh Cinta...
Reaksi kOrang:

2 comments:

  1. Cinta boleh menghancurkan seorang...
    tapi cinta juga boleh menjayakan seorang..
    semua bergantung pada diri camna nak kuasai cinta itu dan jangan biarkan cinta menguasai diri..hik3..

    ReplyDelete
  2. hadir tnpa di duga..
    pergi tnpa kita taw..
    knp suma ne jd.?
    yen pon xphm..
    cinta e2 susah..

    ReplyDelete