Ahad, 17 April 2022

Raikan Hari Raya Ini Dengan Koleksi Jam Tangan Black&Gold Red Army Watches

 Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Menjelang Hari Raya yang bakal tiba tak lama lagi, pasti ia akan menjadi satu peristiwa yang tidak mungkin dilupakan buat kita semua kerana di Hari Raya inilah kita akan memperbaharui hubungan serta meraikan kemenangan kita dalam melawan nafsu selama sebulan. 

Menjadi kebiasaan kita untuk menyambut Hari Raya akan bertukarlah koleksi pakaian atau apa sahaja dengan barangan baru mengikut kemampuan yang kita miliki. Jadi, untuk itu LeYa boleh katakan ini adalah waktu yang sesuai untuk memberi sedikit ganjaran buat diri kita sendiri mahupun orang yang korang sayangi di musim Hari Raya Aidilfitri ini. Jom reward diri dengan jam tangan Hitam & Emas yang terunggul dari koleksi Red Army Watches yang boleh didapati di kedai jam tangan Red Army di Pavilion atau pusat beli-belah 1Utama serta Red Army Watches dalam talian di https://redarmywatches.com.my/

Automatic Twin Lens by TACS - MYR2,890

Diinspirasikan oleh reka bentuk kamera kanta dua kali pertama yang muncul berhampiran selekoh. Abad ke-20, Kanta Berkembar Automatik oleh TACS menampilkan kanta berkembar berbilang lapisan yang unik.

Reka bentuk dail yang diserlahkan oleh estetika bertali hitam dan emas yang halus dan sangat menarik. Memiliki saiz 46.5mm yang direka dengan cantik kalis air hingga 10 ATM dan mempunyai rangka pergerakan automatik Miyota 8N24. Mengiringi reka bentuk terunggul ini ialah tali kulit anak lembu Horween hitam tirus 24mm yang mewah, menjadikannya elegan dan ada ciri-ciri tersendiri pada jam tersebut.

Gagarin Vintage Classic by Sturmanskie - MYR2,590

Terkenal dengan kebolehpercayaan praktikalnya, jam tangan Sturmanskie mengiringi bahasa Rusia angkasawan Yuri Gagarin dalam pelayarannya ke angkasa lepas pada April 1961.

Gagarin Vintage Classic oleh Sturmanskie menampilkan bekas keluli tahan karat 40mm serta dihiasi dengan salutan PVD emas dan guilloche sfera emas yang dipancarkan dengan indeks overhead melengkung yang dikuasakan oleh pergerakan automatik 9015 Miyota. Uniknya, kualiti yang terkandung dalam Gagarin Vintage Classic oleh Sturmanskie menjadikannya ia merupakan hadiah paling bermakna untuk korang yang benar-benar berusaha mendapatkannya dengan berani.

Dandy by Alexander Shorokhoff - MYR7,017

Selaras dengan matlamatnya sebagai penjelmaan maskulin zaman moden, jam tangan Dandy oleh Alexander Shorokhoff menampilkan guilloche dail hitam dengan rona perak elemen dalam gaya avant-garde yang dihiasi dengan nombor emas 60 dan bunga mawar yang digayakan dengan tali tangan bersalut emas yang dikuasakan oleh pergerakan automatik 2824 ETA.

Ia tampil lebih bergaya dengan reka bentuk yang selesai dalam dail keluli tahan karat anggun serta menampilkan air 5 ATM yang teguh dari pelbagai rintangan dan turut dilengkapi dengan tali kulit kulit anak lembu hitam yang lebih lembut. 

Hanya memilik 168 buah, ia merupakan hadiah eksklusif buat diri korang untuk tampil lebih berani dan yakin dalam hidup korang.

Globetrotter by Poljot International - MYR3,863

Globetrotter oleh Poljot International adalah jam tangan yang sesuai untuk mereka yang mendambakan semangat pengembaraan yang memeningkan. Eksklusif terhad kepada 300 buah di seluruh dunia, Globetrotter menampilkan reka bentuk keluli tahan karat bersalut emas kuning dan gangsa yang tersendiri yang menampilkan dail rangka dengan pergerakan dua kali yang mempunyai tali tangan pada keduanya yang berwarna biru pada kedudukan pukul 9 yang dikuasakan oleh Cal. 9730 pergerakan. 

Mengambil kebanggaan pada kedudukan jam 12 adalah paparan siang dan malam itu dan memberikan Globetrotter rupa tersendiri yang dilengkapi dengan tali kulit yang cantik.

Flatline by Zeppelin - MYR2,645

Dibina pada sekeliling bekas keluli tahan karat dan bersalut emas mawar yang anggun, Zeppelin Flatline mempunyai susun atur yang menarik dengan dail hitam pekat yang indah dan dilengkapi rona emas mawar dan putih.

Zeppelin Flatline juga sangat bergaya dipakai dan sangat praktikal kerana menampilkan sub-dail 24 jam pada kedudukan jam 7 dan penunjuk tarikh pada kedudukan jam 4 yang dikuasakan oleh Citizen-Miyota Cal yang berliku tersendiri. Pergerakan automatik 9132 ini membuatkan ia popular dengan kebolehpercayaannya tersendiri. 

Maklumat lanjut, boleh layari

Red Army Watches Online Store: 

https://redarmywatches.com.my/

Red Army Watches Facebook Page: www.facebook.com/redarmywatchesmalaysia/

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com