Ahad, 6 Jun 2021

Diskaun 6.6 Sales Zara Blouse Di LF Outlet & Collections

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

Pejam celik pejam celik dah pun masuk pertengahan tahun 2021. So korang perasan tak hari ni adalah 6.6 Sales??? Jadi, di kesempatan 6.6 SALES ni, LF OUTLET & COLLECTIONS ada berikan diskaun terlajak murah. Alang-alang tak boleh nak ke mana-mana dan kebanyakan semua kedai tutup, jom rebut peluang tawaran khas ni selagi stok masih ada.

Tampil Elegan Dengan Zara Blouse

Duduk rumah tak semestinya tak boleh cantik-cantik kan? Wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Cantik itu subjektif. Penampilan dan kecantikan sangat dititikberatkan untuk kelihatan lebih berkeyakinan dan tampil elegan.

Koleksi blouse dari LF OUTLET & COLLECTIONS kali ini menampilkan penggayaan yang cukup trendy, moden, sejuk bila dipakai, selesa, mudah digosok dan tidak ketat sangat sesuai untuk wanita muslimah tampil bergaya.

 
 

Terdapat enam pilihan warna yang gorgeous buat golongan wanita untuk memilikinya. Selain itu, rekaannya yang eksklusif memang sangat sesuai dipakai untuk semua acara. Paling best, warna baju tidak akan luntur apabila dibasuh.



Amacam? Mengancam ke tak dengan koleksi Zara Blouse ni? Harga sepasang bernilai RM39. Tawaran PROMOSI hari ni korang boleh dapatkan dengan pembelian 2 pasang RM35. Koleksi ini terhad dan eksklusif dijual hanya di LF Outlets dan tidak ada di mana-mana kedai atau butik lain.

Facebook

Instagram

4 ulasan:

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com