Monday, 20 October 2014

Segar Dari Pagi Hingga Malam Selepas Dua Minggu Dengan Mineral Coffee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Pagi yang indah untuk memulakan aktiviti harian. Kebelakangan ini, terlalu banyak kenderaan lalu lalang semenjak dua menjak ini. Kemungkinan ada promosi beli kereta yang menyebabkan hal ini berlaku.

Sejak pulang dari Johor Bahru yang lalu, memang kehidupan bertambah sibuk dengan meeting, kerja-kerja pejabat, selain assignment dan personal coaching untuk business yang akan diadakan. Kalau keadaan LeYa sebelum ke JB, pasti semua ini tidak akan dapat dilakukan dengan baik.

Dalam Artikel Jom Sihat dengan Mineral Coffee sebelum ini, LeYa ada menyatakan tentang kebaikan minum kopi mineral semulajadi itu.

LeYa Health&Beauty Shop
Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Minuman yang berkhasiat tambahan ini disyorkan oleh seorang rakan yang merupakan salah seorang peserta dalam penjualan produk #MineralCoffee ini. Khasiat tambahan yang diberi nama Mineral Coffee Garam Buluh merupakan produk keluaran Hai-O. Mungkin masa ramai yang kurang dengar dengan jenama Hai-O ini. 

Setelah mencuba selama lebih dua minggu, memang ada perubahan ketara yang LeYa rasai. Walaupun penat dengan pelbagai tugasan, tetapi LeYa dah jarang-jarang untuk terlelap atau berasa mengantuk di mana sahaja ketika bergerak ke pelbagai lokasi. Semalam, LeYa berjalan kaki agak jauh kerana ingin mengambil barang dari stokis.

Walaupun dalam cuaca panas terik, dan peluh yang perlahan-lahan keluar dari liang-liang bulu roma. Namun LeYa bertahan sampai malam hari dan tumpuan masih boleh diberikan untuk membuat kerja-kerja lain. 

Sekiranya ada rakan-rakan yang mengalami masalah yang sama, LeYa sangat syorkan untuk mencuba terlebih dahulu minuman kopi mineral ini. Ianya mudah untuk dibancuh, boleh juga ditambah perisa dalam minuman kegemaran masing.masing. Biasanya, LeYa akan buat Ice Blended Mineral Coffee selepas pulang dari kerja. (Perrggghhhhh....angau bila dah menikmatinya.. Pasti Nak lagi...)

Semoga anda semua akan mendapat manfaat yang sama, sekiranya berminat untuk mencuba, boleh ke halaman Tempahan Mineral Coffee Pasti Angau >> untuk butiran lanjut. Pada bulan Oktober 2014 ini, ada promosi untuk pembelian 6 kotak mineral coffee ini. Cuba dulu seminggu dua, pasti tidak terkilan untuk menjadikan ianya sebahagian daripada rutin harian.

LeYa Health&Beauty Shop

Terima kasih kepada Puan AimieMokhtars yang sudi memberi tips dan informasi dalam berniaga serta mencadangkan LeYa untuk minuman kopi mineral ini.

LeYa Health&Beauty Shop
Reaksi kOrang:

4 comments: