Isnin, 24 Julai 2023

Konsert Hausboom Music 2023 Bakal Melakar Sejarah di Litar Antarabangsa Sepang

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera...

Tidak dinafikan bahawa jenama terkenal HAUSBOOM semakin meningkat saban waktu. Ini dapat dilihat dengan penjualannya yang berleluasa di kedai-kedai serbaneka dan runcit. Kini, jenama Hausboom berjaya menghidupkan sebuah pesta yang diberi nama Hausboom Music. 

Bagi mengekalkan dan konsisten dengan sesuatu yang telah dicipta bukanlah mudah. Buat pertama kali diperkenalkan pada tahun 2018, Konsert Hausboom Music 2023 bakal berlangsung buat kali ketiga dengan sebuah konsep yang lebih hebat serta dibarisi 35 penghibur dan pemuzik yang sangat mantap.


Melihatkan barisan penghibur dan para pemuzik yang terlibat, pastinya semua peminat tidak mahu melepaskan peluang untuk ikut serta berpesta di konsert Hausboom Music 2023 yang dijadualkan berlangsung pada 9 dan 10 September 2023.

Antara barisan penghibur yang bakal menggegarkan pentas konsert adalah legenda seperti kumpulan Search, Ratu Rock Ella, Maestro Datuk M. Nasir diikuti The President Joe Flizzow, Hujan, Exists, Spider, Bunkface dan SonaOne.

Nama-nama lain seperti SOG, Masdo, Alif Satar & The Locos, Dolla, Baby Shima, Iamneeta, Toko Kilat, 53 STU, Salam Muzik, Budak Nakal Hujung Simpang, Iqbal M, Insomniacks, Midnight Fusic, Gerhana Ska Cinta dan Grey Sky Morning pula akan turut beraksi menambahkan lagi hype pada konsert itu nanti.

Selain itu, pemuzik dari Indonesia, Hyndia akan menjadi wakil dari republik tersebut manakala Alyph & Akeem Jahat, dua nama kelahiran Singapura yang tidak asing lagi dengan genre hip hop bakal beraksi juga dalam konsert Hausboom Music 2023.

Tidak dilupakan juga yang akan turut serta dalam konsert Hausboom Music 2023 adalah Naratu, No Good, Orkes Hizaidin, Chronicalz, Shila Amzah, Forceparkbois, Luqman Podolski dan GARD WUZGUT akan menarik penonton tersendiri.


Menurut kata Ketua Pegawai Eksekutif Hausboom, Azri Zahier Azmi yang juga dikenali sebagai "John Lemon", Hausboom ingin terus meraikan dan menyokong pemuzik tempatan untuk terus kekal aktif serta memberi peminat hiburan yang berkualiti, terbaik serta berbaloi buat semua dengan kehadiran penghibur daripada Indonesia dan Singapura.

Penganjuran konsert kali ketiga ini merupakan kolaborasi bersama AFFIN dan konsert Hausboom Music 2023 ini juga bakal melakar sejarah sebagai konsert lokal terbesar yang pernah dianjurkan di Litar Antarabangsa Sepang (SIC - Sepang International Circuit).

Apa yang lebih menarik lagi mengenai penganjuran konsert kali ini, Hausboom telah mengeluarkan 200,000 botol Hausboom Sparkling Juice dengan label edisi terhad versi konsert Hausboom Music 2023, Bukan itu sahaja, setiap label edisi terhad itu mempunyai kod QR di mana setiap pembeli yang mengimbas kod tersebut berpeluang memenangi hadiah seperti:

  • Tiket-tiket VVIP yang berjumlah RM1,200 untuk sekeping tiket
  • Barangan rasmi konsert Hausboom Music 2023
  • Potongan harga bagi pembelian tiket "General" konsert Hausboom Music 2023
 

Hausboom Sparkling Juice dengan edisi terhad versi konsert Hausboom Music 2023 boleh didapati di kedai rangkaian terkemuka iaitu 7 Eleven Malaysia, stesen minyak di seluruh Malaysia - Petronas, Shell, Petron dan pasaraya besar seperti Aeon, Aeon Big dan kedai-kedai lain yang turut serta,


Kepada korang yang dah tak sabar dan ingin mendapatkan tiket-tiket ke konsert Hausboom Music 2023, boleh lakukan pembelian melalui 2 cara ini:
  1. Ticket2u.com
  2. Laman web rasmi Hausboom bagi pembelian tiket secara ansuran
HARGA TIKET

RM199 (General), RM359 (Rockzone) dan RM1,200 (VVIP)


Atau korang yang nak tahu lebih informasi mengenai konsert Hausboom Music 2023, boleh menerusi tandapagar #hausboommusic23

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com