Rabu, 20 Mei 2020

Shopping Di PG Mall dan Dapat Pulangan Tunai Sehingga 20% Dengan Maybank QRPay

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Tawaran menarik menanti anda lagi! Kali ni lebih banyak promosi! Lebih banyak diskaun dan lebih banyak pulangan tunai yang boleh korang menangi. Kita sedar dan tahu yang membeli-belah atas talian hari ini bukanlah satu perkara baru malah ia semakin menjadi trend dan gaya hidup lebih-lebih lagi buat orang yang sibuk bekerja dan suri rumah sepenuh masa yang tiada masa untuk keluar. Malah, bukan itu sahaja, dengan PKP ini lagi, tidak hairan ramai memilih untuk online shopping. Jadi, hari ini LeYa nak kongsi dengan korang semua di mana korang boleh berbelanja dengan lebih berhemat dan dalam masa yang sama berpeluang merebut tawaran diskaun tanpa perlu susah payah keluar rumah. Nak tahu apa dan di mana? Jom ikuti artikel di bawah ni sehingga habis.


LeYa nak bagitahu yang PG Mall merupakan online shopping mall yang menawarkan pelbagai jenis produk seperti barangan keperluan dapur, barangan elektrik, perhiasan rumah, koleksi pakaian, barangan perhiasan wanita, beg, kasut dan banyak lagi. Menariknya kali ini PG Mall ada buat promosi untuk korang dengan cara pembayaran melalui Maybank QRPay. Best kan!

Tak payah lah susah-susah nak buat online transfer atau isi butiran kad debit dan kad kredit lagi kan? Guna je Maybank QRPay, memang mudah! Korang hanya scan dan bayar.


PG Mall adalah platform perdagangan (e-Commerce) nombor 1 Malaysia dan juga satu-satunya e-commerce platform tempatan yang ditubuhkan pada tahun 2017. Platform ini menawarkan pelbagai keperluan harian kita seperti perhiasan rumah, barangan dapur, koleksi pakaian dewasa, kanak-kanak dan bayi, barangan elektrik serta banyak lagi. Senang kata, korang boleh dapatkan semuanya dalam satu platform sahaja. Tidak perlu nak ke mana-mana lagi kan! PG Mall boleh diakses melalui laman web https://pgmall.my// ataupun melalui aplikasi telefon pintar yang boleh dimuat turun melalui App Store ataupun Google Play.


Pulangan Tunai Sehingga 20% Dengan Maybank QRPay

Maybank QRPay Cashback juga ada menawarkan pulangan tunai 20% serta merta dengan minimum perbelanjaan RM30 melalui PG Mall.  Korang hanya perlu bayar menggunakan Maybank QRPay.
Setiap pengguna atau pembeli layak menikmati pulangan tunai ini sebanyak 2 kali sebulan bermula dari 4 Mei – 26 Jun 2020. Kiranya korang dapat 2 kali penjimatan denan setiap pembelian, 2 X RM20 = RM40. Untung kan!

Kat sini juga kalau korang nak menjana pendapatan dengan PG Mall, boleh baca di artikel ini, Jana Pendapatan Tanpa Modal dengan PG Mall. Dalam artikel tersebut akan ada cara dan bagaimana untuk memulakan perniagaan tanpa modal dengan PG Mall.


Untuk maklumat lanjut, boleh layari seperti yang tertera di bawah:

Website

Facebook

Instagram

0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com