Selasa, 21 Mei 2019

Raikan Kemeriahan Hari Raya Bersama "Raya Bergaya" Sungei Wang Plaza

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Korang pasti teruja kan bila LeYa akan cakap tentang shopping Raya. Yelah kan... Masa ni lah diskaun sana-sini. Semuanya murah-murah dan boleh berjimat dalam perbelanjaan. Okay... Jom ikut LeYa!


Raya Bergaya dengan Sungei Wang Plaza

Baru-baru ini LeYa ada singgah Sungei Wang Plaza bagi meraikan kemeriahan Hari Raya bersama anak-anak dari Rumah Bakti Nur Syaheera.

Seperti yang kita maklum, Malaysia sangat terkenal dengan kepelbagaian tradisi dan perayaan yang mana setiap orang akan berkumpul untuk berkongsi dan mengalami kepelbagaian unik dan ini mencerminkan kejayaan bagi sesebuah negara itu sendiri. Bersempena dengan Ramadhan dan Hari Raya Aidilfitri, Sungei Wang mengalu-alukan dan bersedia untuk menyambut kedatangan bulan yang penuh kegembiraan ini untuk merayakan perayaan ini dengan bertemakan "Raya Bergaya" kepada seluruh pembeli tempatan dan antarabangsa.


Bagi meraikan kemeriahan Hari Raya ini, Sungei Wang menjemput anak-anak dari Rumah Bakti Nur Syaheera untuk sama-sama berbuka puasa di Nando's. Sebelum itu, anak-anak dibawa ke bahagian lantai konsert untuk menyertai bengkel anyaman ketupat bersama pakar-pakar anyaman. Ketupat mereka ini akan dipaparkan sebagai hiasan di Raya Bergaya Sungei Wang sepanjang tempoh kempen ini berlangsung.



Mereka juga turut diberi duit raya dan bergambar di pentas sebagai kenang-kenangan bersama Raya Bergaya Sungei Wang.


Kemudian, kanak-kanak dan para media di bawa ke Nando's untuk sessi berbuka puasa dan acara diakhiri dengan pemberian Bag Goodie buat anak-anak sebelum pulang.


Jom Beli-Belah Dengan Raya Bergaya Sungei Wang

Korang mesti tak sabar-sabar part yang satu ni kan. Beli-belah di musim perayaan dengan tawaran diskaun berbaloi-baloi. Kalau nak tahu lagi, Sungei Wang memulakan kempen Raya Bergaya ini bermula 3 Mei hingga 9 Jun 2019. Atrium Sungei Wang telah dihiasi dengan berkonsepkan Arab dan terdapat ketupat moden dengan emas berkilauan bagi mewujudkan semangat raya dan sensasi keanggunan yang memukau dalam meraikan keriangan Hari Raya.

Menariknya lagi, korang pasti seronok bilamana dapat berswafoto dengan hiasan ketupat moden bersama konsep Arab yang disertai terowong berkilauan dan gantungan ketupat dan lampu LED ini.


Pelbagai aktiviti menarik sepanjang kempen Raya Bergaya korang boleh sertai.  Antaranya adalah persembahan Tarian Raya Bergaya dan Raya Live Band Performance pada setiap hujung minggu bagi memberikan lagi rasa suasana  raya membeli-belah sepanjang musim perayaan ini. 

Selain itu, korang juga boleh sertai make-up tutorial dari pakar SCCA pada 25 Mei 2019. Para social influecers, Alya Zulaikha, Lena Sabrinaa, Miers Leydia dan Myra Muzaffa akan tampil di pentas bagi persembahan fesyen dan seterusnya bertemu dengan pengikut-pengikut mereka. Inspirasikan gaya fesyen korang dengan modern hijab dressing skills bersama selebriti terkenal Didi Astillah, Syada Amzah dan Adam Lee yang akan menghakimi Hijab Fashion Competition pada 26 Mei 2019 ini. 

LeYa nak bagitahu juga kat korang ni. Jangan lepaskan peluang untuk belajar cara membuat anyaman ketupat moden dan Arabian Sand Art Key Chain pada hujung minggu. 



Pembeli yang telah membelanjakan sekurang-kurangnya RM120 dengan maksimum dua resit terkumpul akan menerima set Sampul Raya Eksklusif Raya Bergaya Sungei Wang. Manakala, pembeli yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM388 dalam maksimum dua resit terkumpul melayakkan korang untuk menebus set eksklusif Sungei Wang Rainbow Cutlery. Segalanya tertakluk kepada terma dan syarat.


Untuk sebarang maklumat mengenai aktiviti dan promosi Sungei Wang, bolehlah layari:

Website

Facebook


0 beri komen di sini:

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com