Saturday, 26 January 2019

Pesona Busana Kebaya Di Hari Raya 2019

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...


Hari Raya yang diraikan saban tahun dengan suasana riang dan gembira pasti dimeriahkan lagi dengan rona warna-warni pelbagai rekaan busana. Tak lengkap kiranya tanpa baju baharu di pagi raya. Malahan, dah menjadi trend hari ini tampil sedondon sekeluarga di pagi Hari Raya. Pelbagai koleksi busana pasti memberikan korang inspirasi untuk tampil menawan!

Kebaya Peplum Intonn - Koleksi Yang Dinanti-nanti 

   

Tidak lapuk ditelan zaman, peminatnya bukan sahaja wanita dewasa malah gadis remaja sangat suka berhias dengan busana kebaya ini. Bukan sahaja dipakai di majlis formal, kebaya boleh digayakan ke pejabat atau ketika bersantai. Hari ini, koleksi kebaya semakin banyak di pasaran. Memadailah pagi hari raya golongan wanita tampil berseri dengan busana kebaya yang tak lapuk ditelan zaman ni. Memang cantik dan mempesonakan.

Tampil bergaya unik, sopan, trendy dan eksklusif di pagi Hari Raya dengan koleksi Kebaya Peplum Intonn yang moden, klasik dan elegan. Dihasilkan dari material  Como Crepe Printed yang bercirikan lembut dan flowy, sejuk serta tahan lasak, koleksi busana ini dapat memberikan keselesaan buat si pemakai di samping menampilkan gaya yang tersendiri. Koleksi busana ini boleh didapati dengan variasi lima warna seperti:
  1. Biru
  2. Hijau
  3. Maroon
  4. Mustard
  5. Brown
  

  

  

  

KEBAYA PEPLUM INTONN

Modern, Klasik & Elegant bagi setiap wanita untuk tampil bergaya sopan, trendy dan eksklusif.

Keistimewaan Kebaya Peplum Intonn yang menjadi PILIHAN RAMAI:
Design yang EXCLUSIVE
Material COMO CREPE PRINTED
Material Kain Lembut dan Flowy
Warna yang menawan & corak songket klasik yang memukau
BF Friendly - Mempunyai zip di hadapan baju
Wudhuk Friendly - Mempunyai zip di lengan baju
Cutting Loose
Jenis Kain Kembang Payung
Pinggang bergetah Kiri & Kanan
Zip kain di sebelah kiri
Saiz: S, M, L dan XL
Eksklusif dan Limited Edition
Tidak Jarang
Tidak Kecut
Tidak berbulu selepas basuh
Tidak mudah renyuk
Mudah Digosok
Sejuk & Selesa dipakai
Tahan Lasak & Tak Mudah Luntur

Gayakan keunikan di Hari Raya korang tahun ini dengan busana Kebaya Peplum Intonn. Pasti ramai memuji kecantikan korang itu nanti. Koleksi busana ini boleh didapati dengan harga RM120 bagi Semenanjung Malaysia, manakala RM125 bagi Sabah & Sarawak

Wanita yang bersaiz kecil hinggalah berbadan besar tidak perlu bimbang kerana variasi saiz yang ditawarkan adalah dari S, M, L dan XL.

Maklumat lanjut, boleh hubungi:-

No. Telefon
LeYa (017-6321680)
FaiZoL a.k.a. Otomen Taro (012-2910704)

Email
Reaksi kOrang:

26 comments:

  1. yang biruu tu lawa ngat.. tapi xmuat pakai kebaya hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa..xmuat ker? Tapi kan ade saiz besar tu

      Delete
  2. Cantik design nya.. Warna menarik. Harga pun berpatutan. Ann suka sangatt warna biru gelap tu!

    ReplyDelete
  3. This looks very nice. I think i want to get one for myself too. Like the design.

    ReplyDelete
  4. Tu diaaa pakaian raya dah mai dah. Hehe. Lawa kalua dapat pakai kebaya yang loose ni kan? Tak berapa gemar yang ketat tu. Cantik2 warnanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul tu... Dengan kita yg tak berapa nak kurus ni, rasanya tak sesuai la yang ketat² tu..hehe..

      Delete
  5. The designs are so pretty, I would love to purchase one too, it's great if I were to attend a function with it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah... You can buy one for your collection

      Delete
  6. CAnteknya kebaya ni. Memang nampak menarik sgt kalau bergaya di majlis tertentu. Ayu paling suka warna maroon, nampk klasik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Citarasa orang lain-lain kan. Sebab tu ada variasi warna..hehe.. Leya suja color biru tu..

      Delete
  7. cantik cantik sekali kostumnya , bis auntuk hari hari raya ini :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya danan wahyu. Bisa pakai ke mana sahaja yang kamu ingin pergi..

      Delete
  8. Wah...cantik baju kebaya dia,nti blhlah usha yg mana satu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah... Memang cantik kak.. Lagi-lagi cutting body akk yang cun melecun..hehe..

      Delete
  9. Tu dia koleksi raya dah keluar. Tp cantik lah peplum tu. Suka pulak kak ana tgk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Kak Ana kan.. Cantik-cantik sangat.. Leya dah geram dengan color biru tu

      Delete
  10. Replies
    1. Hehe... Kalau nak nanti bagitahu lah ye.. hehe..

      Delete
  11. Cantiknya koleksi kebaya peplum ni .Peplum ni rasanya x lapuk dek zaman sebab dah bertahun-tahun masih ada fesyen peplum ni .Baju cantik ni rasa nak beli siap untuk raya .Harga pun berbaloi dan berpatutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul... Memang berbaloi dengan harga... LeYa tak amek untung banyak pun.. Nak beli nanti bagitahu lah ye

      Delete
  12. Alahai cantiknya baju kebaya nie..lagi2 warna hijau..harap tahun nie berjodoh r dengan kebaya..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh... InsyaAllah... Ada rezeki sis tu nanti..

      Delete
  13. Replies
    1. Terima kasih... Meh la shopping.. Nak lagi.. Jom tengok kat link ni
      LF OUTLETS

      Delete

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi LeYa melalui email anagurlz87@gmail.com